שנו את חייכם תוך 24 שעות

כבר כמעט החלטתם לנסות להתאמן בקרוספיט. בחרתם מועדון. כבר ביקרתם באתר בכדי להכיר את המאמנים. אולי אפילו הגעתם וצפיתם באימון מהצד והתפלאתם מהמתרחש, שנראה כמו כאוס מתוכנן. נשאר לכם רק צעד אחד, צעד הכניסה לתוך שערי המועדון. אני יודע שיש לכם עשרות של סיבות למה אתם חושבים שאינכם מסוגלים לעשות את זה. לרוץ ולקפוץ לא נמצאים בעולמכם כרגע. הסקתם שכל אותם דברים מופיעים באימון לעיתים קרובות באימון קרוספיט, דברים כמו ברפיז ומתח. קול פנימי אומר לכם שאתם לא מסוגלים לעשות את זה, אבל אני מכיר קול אחר בתוככם, זה שדוחף אתכם לנסות קרוספיט בעצמכם – וזה הקול לו אתם צריכים להקשיב. יש דבר אחד בטוח, אם לא תנסו, בוודאי שלא תשיגו את הגוף שאותו דימיתם לעצמכם. הדרך לגוף הזה – הבריא, המסוגל, והכשיר, עוברת בכיוון ההפוך מהספה שלכם.

הקרוספיט מפתח את הצניעות בכל אחד באופן יום-יומי

אם אתם מודאגים שתרגישו לא שייכים בגלל הכושר הירוד שלכם, יש לי סוד לחלוק איתכם: הקרוספיט מפתח את הצניעות בכל אחד באופן יום-יומי. זה לא סוד בקהילת הקרוספיט. תשאלו את המתאמן או המתאמנת הכי חזקים במועדון על אימון הקרוספיט הראשון שלו או שלה. תשמעו סיפורים על אנשים שלא סיימו, שהיו על סף הקאה, ותחושת ההלם שמגיעה עם ההבנה על כמה שזה קשה הרבה יותר מאיך שזה נראה. עוד סוד אחד: יש לכם יתרון קטן על אלה שמגיעים אל המועדון לראשונה כאשר הם נמצאים בכושר לא רע, אתם כבר יודעים שזה הולך להיותר קשה. האמת, האימונים תמיד הולכים להיות קשים מכיוון שברגע שהם יתחילו להיעשות קלים, אתם תעשו אותם לקשים יותר. זה מה שאנחנו עושים, וזו הדרך שבה אנחנו נהיים בכושר טוב יותר על מנת להשיג את המטרות שלנו. אנחנו לא עילויים גנטיים עם סף כאב גבוה. אנחנו לא אוהבים את האימון בזמן שאנחנו עושים אותו, אבל אנחנו אוהבים את ההשפעות שלו, התגמול שווה את המאמץ. אני רוצה שתתנסו בשינוי הזה, אבל זה יקח יותר מאימון או שניים לפני שתתחילו לשים לב לשינויים שגופכם עובר מהיום הראשון. הפער בין האימון הראשון שלכם לרגע הראשון של "תראו-מה-אני-מסוגל\ת-לעשות!" יכול להוות אתגר. יכול להיות שאפילו הגעתם לאימון אבל הפסקתם מסיבה כזו או אחרת. יש לי הצעה בשבילכם: תנו לעצמכם סיור של 24 שעות בתוך הגוף שלכם, בצורה שבו הוא יהיה לאחר 24 אימוני קרוספיט. זה מספר אימונים מספיק על מנת לעבור את תקופת הפאניקה ההתחלתית של "מה חשבתי לעצמי" ואת תקופת השבוע-שבועיים בו הגוף שלכם יאיים בשביתה כללית כמחאה על התחביב החדש שלכם. סביר להניח שהספק יחלחל בתוככם במהלך עשרת האימונים הראשונים. יכאב לכם. אתם תהיו בטוחים שלעולם לא תבינו את ההבדל בין קלין לסנאץ'. אתם תקללו את כח המשיכה ואת הוול-בולז. תשבעו שלעולם תשנאו ברפיז. היכנשהו במהלך האימון ה12 ל20, דברים יתחילו להסתדר, ואולי אפילו תמצאו את עצמכם מחכים לאתגר הבא שיופיע על הלוח. תסמכו עלי.

לא יהיה קל לדרוש את החיים שלכם בחזרה. אבל זה יהיה שווה את זה.

לא יהיה קל לדרוש את החיים שלכם בחזרה. אבל זה יהיה שווה את זה. תחשבו על הקושי שאותו אתם חובים כעל מטוס הנאבק בכוחות הטבע במהלך נסיקתו אל השמיים. 24 האימונים הראשונים שלכם יהיו תהליך ההמראה. תצטרכו להיאבק בתירוצים, הרגלים ישנים וברצון לפרוש ולעזוב. בדיוק כמו המטוס, תאבקו בכח הכבידה, תסללו את דרככם דרך התירוצים בכדי להשיג את "מצב השיוט" שלכם. ברגע שתהיו שם, יצרתם רוטינה, ורעיון העזיבה יהיה מחוץ לראדר. שלושה או ארבעה ימים בשבוע למשך שישה או שמונה שבועות – זה כל מה שאני מבקש. אל תסתכלו רחוק מזה. הזמן יחלוף כך או אחרת, בין אם תשארו על הספה, ובין אם לא. כמה טוב יהיה אם הזמן הזה יעבור כאשר אתם מתפתחים, ונעשים חזקים ובריאים יותר. כל מבנה יציב דורש יסודות איתנים בבסיסו. דמו כל אימון כעוד לבנה שאתם מוסיפים לחיזוק היסודות של הבריאות והכושר שלכם. ברגע בו תניחו את הלבנה ה-24 שלכם, היסודות יהיו מוכנים ותהיו מוכנים לבנות את הגוף והחיים אותם רציתם. בכל יום, קרוספיט מרפא מחלות כרוניות, ממיר השמנת יתר לבריאות ומציל חיים. תבלו 24 שעות בתוך הגוף החדש העתידי שלכם, ותראו אילו שינויים הקרוספיט יכול לחולל בחייכם.

אם אתם מוכנים לעשות את הצעד הבא – צרו אינו קשר

תורגם מתוך:

https://journal.crossfit.com/article/series2-rainey-2

נשארו לכם שאלות?

השאירו פרטים וכל התשובות בדרך

כלי נגישות

Powered by - Wemake