סקיילינג זה לא אסון!

לכל אימון שאתם עושים בבוקס יש מטרה. כל אחד מהאימונים, נועד לשפר מרכיב אחר של כושר, ויש לו תפקיד ברור במסע שלכם לשיפור הכושר הגופני שלכם.

כשאנחנו כותבים את התוכנית במועדון, אנחנו לא יכולים לכתוב תוכנית עבור כל אחד ואחד ממכם, ולכן אנחנו כותבים תוכנית שתתאים למתאמן החזק ביותר במועדון, בידיעה שהעבודה שלנו כמאמנים, היא להתאים את התוכנית לשאר המתאמנים במהלך האימון עצמו. זה מה שמייחד אותנו כמאמנים וכמועדון, היכולת להכיר כמות גדולה של מתאמנים ולדעת לכוון אותם לעבר האימון שיתאים להם, בצורה אופטימלית. להתאמה הזאת קוראיםסקיילינג" ((scaling

מה שמייחד אותנו כמאמנים וכמועדון,זאת היכולת להכיר כמות גדולה של מתאמנים ולדעת לכוון אותם לעבר האימון שיתאים להם, בצורה אופטימלית.

הסקיילינג יכול להתבטא בכמה דרכים: החלפה מלא של תנועה אחת בתנועה אחרת, צמצום כמות חזרות, הקטנת משקלים או מרחקים.

הסקיילינג חייב להיות חכם, ומעל הכל, הוא חייב לשמור על המתאמן. הסקיילינג צריך להביא את המתאמן לנקודה שתהפוך את האימון למתאגר, אבל לא בלתי אפשרי. בנוסף, הסקיילינג חייב לשמור על המטרה המקורית של האימוןאם הפכנו אימון קצר ועצים של עשר דקות, לאימון שלקח למתאמן זמן כפול ממה שתכננו, כנראה שטעינו. מצד שני, אם הפכנו אימון של 20 דקלאימון של 9 דקכנראה שגם שם פספסנו את המטרה. לכל זה חסר עוד חלק אחד, החלק שהופך מאמנים טובים למאמנים מצויינים. הסקיילינג חייב לקדם את המתאמן לעבר התנועה שנמנענו ממנה, אם אנחנו לא מסוגלים לעשות מתח, אנחנו חייבים למצוא תחליף הולם, שכיבות שמיכה לא יתאימו במקרה הזה, ולכן נשתמש בחתירה על טבעת.

עד עכשיו זה נשמע נהדר, לא?

כל אחד מהאימונים, נועד לשפר מרכיב אחר של כושר, ויש לו תפקיד ברור במסע שלכם לשיפור הכושר הגופני שלכם.

אז זהו, שזה לא תמיד הולך כל כך חלק. אחד הדברים שהכי הורסים לנו, המאמנים, את הסקיילינג הוא האגו שלכם. אין דבר שמצער מאמן יותר, מלראות אגו של מתאמן הורס לו את ההתקדמות. אנחנו רואים את זה בכל מקוםבבחירה של משקלים לא נכונים רק בשביל לכתוב RX או במרדף אחרי מתאמנים אחרים שנמצאים בכושר טוב יותר ממכם. ברגעים כאלה, אתם צריכים לחשוב על שני דברים:

אתם חייבים לזכור שהמאמן רוצה בטובתכם. זה לפעמים לא ברור מאליו. לפעמים חושבים שהמאמן מנסה לכסות את עצמו מבחינה בטיחותית, ובגלל זה הוא לא נותן לכם לעשות אימונים בצורה מסויימת. תזכרו שבדיוק כמו שמבאס אותנו לראות מתאמן שלקח על עצמו יותר מדי, אנחנו מתבאסים לא פחות, כשלא אתגרנו את המתאמנים שלנו מספיק.

הדבר השני שאתם צריכים לחשוב עליו, הוא למה בכלל התחלתם להתאמן ? אני בטוח שאי שם היה לכם רצון להכנס לכושר ופשוט להרגיש טוב עם עצמכם. אז אל תתנו לאגו שלכם למנוע את זה ממכם! תסמכו על התהליך, תאמצו בחום את הסקיילינג ותנו בראש.

והכי חשוב לא לשכוח – Scaling is not a crime

נשארו לכם שאלות?

השאירו פרטים וכל התשובות בדרך

כלי נגישות

Powered by - Wemake