מכתב פתוח לכל מי שהתאמן והפסיק.

אם התאמנת בקרוספיט בעבר והפסקת אני רוצה להזמין אותך לחזור.

אני יודע שלהתאמן זה אתגר, לא קל למצוא זמן ומוטיבציה החיים עמוסים וקל יותר להיזרק על הספה בסוף היום מאשר להתאמן, אני עושה את זה בעצמי ויש לי מועדון. אני גם יודע שהאימונים קשים ואם להיות אמיתי הם אף פעם לא יהיו קלים. אבל אין מה לשקוע בזה, לפעמים התרופה מרה. אני יודע גם כמה  קשה להפסיק הרגלים ישנים וכמה שזה קשה לרכוש הרגלים חדשים (במיוחד אם הם טובים).

תעשה לי טובה, שאל את עצמך למה הפסקת. עכשיו תלך ותגיד את זה לבעל המועדון התאמנת בו, אם המועדון כשל באופן מסויים תהיה ספציפי. בעלי עסקים טובים ישמחו לדעת איפה הם יכולים להשתפר.
המשוב שלך הוא בעל ערך רב עבורנו.
אם המועדון לא הרגיש לך נכון, נסה מועדון אחר היום יש כבר מספר מועדונים רשמיים כמעט בכל עיר ולכל אחד יש אווירה אחרת וגישה שונה, תבקר בכמה מהם, אתה תדע כשמצאת את האחד.

אם הבעיה היא אצלך, בעל המועדון ישמח לדעת איך הוא יכול לעזור לך על מנת שהפעם זה יצליח, אל תתבייש, היה ישיר ואמיתי

"אני נלחץ כשאני רואה את האימון באתר"

"אני מתבייש לשאול את המאמנים שאלות"

"אני לא מצליח לעשות שום דבר RX"

"אני לא מכיר אף אחד"

תוציא הכל ובקש עזרה, אתה תקבל אותה. אני יודע שקרוספיט יכול לעזור לך אבל אני לא יודע איך לעזור לך ספציפית. אם לא תספר לי אני אאלץ לנחש.

אנחנו משתדלים לתת למתאמנים שלנו את הכלים שיעזרו להם להתמיד: סדנאות, הרצאות, סרטונים וגם טלפונים והודעות (אנחנו בטוחים שאם נעלמתם לתקופה התקשרו לשאול אתכם איפה אתם). אנחנו יכולים להשתפר, אנחנו יכולים להיות יותר ספציפיים אם תאמר לנו מה אתה צריך.

נסה את זה: תתקשר אלינו ותקבע שיחה, לא אימון אלא רק שיחה. ספר לנו על המטרות שלך ועל הדברים שמקשים עליך להשיג את אותן מטרות ושאל מה נוכל לעשות בשביל לעזור לך להתגבר על אותם קשיים. אולי אתה צריך אימונים אישיים או שאולי אתה צריך אימוני קבוצה הפעם כי זה מה שיעזור למוטיבציה שלך. אולי אתה צריך שנכניס אותך לקבוצת ווטאסאפ כדי שתקבע עם אנשים להתאמן או שאתה צריך שהמאמן יכיר לך כמה אנשים במועדון. אולי אתה צריך ליווי תזונתי או תוכנית שתוכל לעשות בערב אחרי שהילדים הלכו לישון, אני חושב שהבנת את הכיוון.

הפתרון קיים ואתה לא לבד.

תרים את הטלפון ותתקשר למאמן שלך, תעשה את זה היום.

 

נשארו לכם שאלות?

השאירו פרטים וכל התשובות בדרך

כלי נגישות

Powered by - Wemake