למה מקומות שבונים כושר אמיתי לא נראים כמו חדרי כושר?

ברוב שיחות הייעוץ שעוברות במועדון אנחנו שומעים את אותו הדבר ”אבל מה אתם עושים פה? זה נראה כאילו יש כאן פשוט המון מקום ריק…“

כשפתחנו את המועדון קנינו ציוד, קנינו מוטות, קופסאות, מתחים וקטלבלס. מה שהנחה אותנו ברכישת הציוד הייתה השאלה ”איזה כלים אני צריך בשביל להכניס אנשים לכושר?“ בתוך הכלים האלה נכנס גם לוח מחיק כי ידענו שאנחנו רוצים ללמד אנשים לזוז וכמו כל מורה היינו צריכים לוח.

חדרי הכושר מציעים לרוב נוחות, הציוד מרופד, הכל מבריק ויש אינסוף דרכים ומכונות לעבוד איתם על הארבע ראשי. אנשי כושר אמיתי מבינים שזה רק מסיח את הדעת ומה שאנשים צריכים זה לא יותר מגוון או נוחות אלא יותר עבודה אנשים צריכים לעשות סקוואטים, להרים משקל מהרצפה, להרים את עצמם מהרצפה, לקפוץ ולרוץ, כושר אמיתי נבנה על ידי עבודה קשה ולא על ידי ציוד.

כמובן שעוד ציוד זה תמיד נחמד יש כלים מעולים שיכולים לעזור ואנחנו אוהבים לרכוש למועדון מזחלת אחת וGHD אחד בשביל שיהיה אבל זה לא העיקר, זה בונוס. הדבר העיקרי שאנחנו מציעים במועדון זה מאמנים, מאמנים שחיים ונושמים כושר גופני ויותר מזה, מאמנים שחיים ונושמים את המתאמנים שלנו.

אז חזרה לאנשים שמגיעים לראשונה למועדון, כן יש כאן הרבה שטח ריק כי חייבים שטח ריק כשזזים הרבה. ואם אתם רוצים להכנס לכושר אמיתי אתם תצטרכו לזוז הרבה.
יש לנו את כל מה שאתם צריכים ושום דבר שאתם לא צריכים.

האנשים במועדון היום בכושר גופני טוב יותר מכשפתחנו ב2015, יכולות האימון שלנו השתפרו המון הציוד נשאר אותו דבר.

נשארו לכם שאלות?

השאירו פרטים וכל התשובות בדרך

כלי נגישות

Powered by - Wemake