למה לעשות אימונים אישיים?

איך קרוספיט הפך לאימוני קבוצה שאנחנו כל כך אוהבים?
בתחילת דרכו גרג גלסמן (המייסד של קרוספיט) היה משתמש בקרוספיט כגישה לאימונים אישיים, עם הזמן כמות הלקוחות שלו גדלה ובהרבה. הפתרון לזה היה להתחיל לגבש קבוצות ממתאמנים אישיים כי זה יאפשר להוזיל את השירות לאינדיבידואל ולאפשר ליותר אנשים להתאמן תחת פיקוח והדרכה של מאמן מקצועי. הבסיס של קרוספיט היה אימונים אישיים ורק אחר כך אימוני קבוצה. רובנו נחשפנו לקרוספיט דרך אימוני קבוצה ודילגנו על שלב האימונים האישיים. זו אחת הסיבות לכך שבמועדוני קרוספיט יש חוסר מודעות לאימונים אישיים.

למה זה צריך להשתנות?
הסיבה העיקרית היא: לכולנו חשובה ההתקדמות ושילוב של אימונים אישיים יחד עם אימוני קבוצה, ולכן זו תהייה קפיצת מדרגה רצינית מאוד במסע הכושר שלנו.

מה טוב באימונים אישיים?
כמה פעמים יצא לכם על הדרך לשאול שאלה מקצועית את המאמנים בבוקס ולקבל תשובה והכוונה על רגל אחת שבסוף לא יצא לכם ליישם?
דמיינו לעצמכם סיטואציה שבה אתם קמים בבוקר עם כאב גרון ומקווים שבדרך לעבודה יצא לכם לפגוש את הרופא משפחה שלכם. נגיד ופגשתם אותו בחניה ליד העבודה יוצא מהרכב, אתם ניגשים והוא שמח לראות אתכם, אתם מספרים לו על כאב גרון שרודף אתכם מהבוקר ושואלים אותו מה לעשות? גם אם הרופא הוא האדם הכי נחמד בעולם תחשבו איזו תשובה אתם תקבלו ממנו? יכול להיות שיש לו קצת זמן אז הוא יעשה אנמנזה קצרה, ישאל אתכם כמה שאלות על הכאב גרון, התחושה הכללית והאם יש לכם חום? אתם תענו על השאלות בערך ותגידו שאתם לא יודעים אם יש לכם חום. מה התשובה ההגיונית שתקבלו מהרופא? וזה רק כאב גרון, דמיינו את אותו המצב רק עם משהו יותר רציני. אותו הדבר קורה עם המאמנים ומתאמנים ששואלים שאלות על הדרך.

אני רוצה לתת לכם שני מצבים להשוואה:
המצב הראשון:
מתאמן ניגש למאמן אחרי שסיים אימון קבוצה:

  • אני רוצה לעשות יותר מתח, מה אני עושה?
  • כמה אתה עושה עכשיו?
  • בין 5 ל8
  • או קיי, ואיפה יותר קשה לך? בסוף או בתחילת התנועה?
  • אמממ… לא יודע…
  • או קיי אז תנסה להוסיף 2-3 סטים לפני כל אימון
  • ומה אם באימון יש מתח?
  • זה תלוי מה האימון… אבל בגדול לא צריכה להיות בעיה, טוב אני מתחיל להעביר יסודות, ביי.

בכמה נראה לכם המתח של המתאמן מהשיחה הולך להשתפר בחודש הקרוב?

המצב השני:
מתאמן קובע אימון אישי עם המאמן, לפני האימון האישי הוא מספר למאמן שהוא רוצה להשתפר במתח ולעשות יותר חזרות. המאמן מתכונן לאימון האישי ורושם לעצמו כמה תוכניות אימון לשיפור מתח מראש. המאמן והמתאמן נפגשים לאימון אישי. עושים חימום, בדיקה לכמות מתח מריבית שהמתאמן יכול לבצע נכון לעכשיו, בודקים באיזה מהמנחים המתאמן חזק יותר ובאיזה חלש יותר. המאמן מברר מהמתאמן כמות פעמים שהוא מגיע לאימונים בשבוע. המאמן והמתאמן קובעים מטרה הגיונית לחודש הקרוב. לדוגמה: לשפר את הכמות חזרות מתח המקסימלית ב4 חזרות. המאמן מתאים את אחת התוכניות לפי כל הפרמטרים האלה ועובר עם המתאמן על התוכנית, על דרך ביצוע התרגילים ועל המלצות לשילוב התוכנית יחד עם האימונים הרגילים של המתאמן. המתאמן קובע אימון אישי נוסף לחודש הבא בו הולכים לבדוק תוצאות ולקבוע יעד חדש.

בכמה חזרות מתח נראה לכם המתאמן הזה הולך להשתפר בחודש הקרוב?

בשביל לדעת האם אתם צריכים לקחת אימון אישי תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם יש תנועות שאני חושש לבצע באימונים כי מרגיש לי שהטכניקה שלי לא מספיק טובה?
  2. האם יש לי מטרה ברורה לחודש(או כל תקופה אחרת שתבחרו) הקרוב?
  3. האם יש לי תוכנית ברורה להגשת המטרה?
  4. האם יש לי תנועות (Skills) שאני רוצה ללמוד לבצע טוב?

סיכום:
שילוב של אימונים אישיים ואימוני קרוספיט קבוצתיים זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את הכושר הגופני שלכם. אני יודע שאימונים אישיים זה לא זול ועוד בנוסף למנוי קרוספיט רגיל ובשביל זה אנחנו מציעים לכם אימונים אישיים של 30 דקות! חצי מהעלות של אימון אישי רגיל (של שעה) עם כל היתרונות. נכון שלמתאמן חדש שלא מתאמן במועדון קרוספיט יהיה קשה להעביר תוכן תוך 30 דקות ולפעמים נצטרך יותר זמן בהתאם למטרה אבל למתאמנים שעושים קרוספיט 3-4 פעמים בשבוע וצריכים ללמוד סקיל חדש או לקבל הכוונה, חצי שעה זה פתרון מושלם. אתם יודעים כמה אפשר להספיק בחצי שעה באימון קבוצתי. באימון אישי, עוד יותר כי כל התשומת לב של המאמן היא עליכם.

אז לכל מי שמעוניין – כנסו לקישור הבא וקבעו לעצמכם אימון אישי של חצי שעה.
https://calendly.com/rosevalleycrossfit/private30

עלות אימון אישי 30 דקות בודד – 120 ש"ח
עלות חבילת 12 אימונים אישיים של 30 דקות – 1200 ש"ח (100 ש"ח לאימון)

נשארו לכם שאלות?

השאירו פרטים וכל התשובות בדרך

כלי נגישות

Powered by - Wemake